AKU-center Højagergaard
06. oktober 2021

Ændring i madkupon ordningen

Fra den 1. januar 2022 lukker madkupon ordningen i kantinen, fordi vi får et nyt smart kasseapparat, der kan trække pengene direkte fra en madkonto i stedet for.

Hvad betyder det for dig?

Du får en madkonto, som du kan indbetale et månedligt beløb til via banken eller Mobile Pay. Personalet i kantinen kan hjælpe dig med at beregne, hvor meget du ca. spiser for på en måned.

Når du så skal købe mad i kantinen, taster personalet dit køb ind på det nye kasseapparat, og pengene bliver trukket automatisk fra madkontoen.

Hvad med de madkuponer, du har nu?

Du kan bruge dine madkuponer resten af året 2021. Hvis du har madkuponer tilovers, kan du aflevere dem til Lena på kontoret senest den 3. januar 2021, og så bliver dine penge tilbagebetalt til din bankkonto.

Du kan også bruge Mobile Pay til hvert måltid

Hvis du ikke ønsker en madkonto, kan du bruge Mobile Pay til at købe mad og drikke i kantinen. Så betaler du pr. gang, du køber noget, i stedet for at indbetale et månedligt beløb.

Betalingsoplysninger

Højagergårds bankkonto: 4319 4319 017607

Mobile Pay: 354280

Du kan højst indbetale kr. 1000 kr. om måneden, og det maximale beløb, der må stå på madkontoen, er 1800 kr.

Madkontoen bliver opgjort hver måned, hvorefter du får besked fra kantinen eller dit værksted, hvis du skylder penge, eller hvis du skal have penge tilbage. Alle beløb over 1800 kr. vil automatisk blive udbetalt til din Nem konto.

Har du spørgsmål? 

Har du spørgsmål om den nye ordning, kan personalet i kantinen hjælpe dig.